Agent u rezervacijskom centru (m/ž)

Opis posla:

  • Zaprimanje i odgovaranje na telefonske i pisane upite

  • Korespondencija s gostima/partnerima

  • Pravovremena obrada individualnih, grupnih i agencijskih rezervacija prema interno određenim procesima

  • Pružanje informacija o ponudi smještajnih objekata

  • Izvršavanje zadataka prema uputama voditelja rezervacijskog odjela radi postizanja optimalne popunjenosti

  • Uska suradnja sa operativnim timovima ostalih odjeljenja

  • Ažuriranje podataka u različitim sustavima

  • Izrada izvještaja


Očekivane kompetencije:

  • Napredno poznavanje rada na računalu (MS Office paket)

  • Visoka razina verbalne i pisane komunikacije

  • Aktivno poznavanje stranih jezika u govoru i pismu – obavezno engleski/prednost poznavanje dodatnih stranih jezika

  • Sklonost kooperativnom i timskom radu

  • Orijentiranost poslovnom rezultatu i proaktivni pristup radnim zadacima

  • Organizacijske sposobnosti i samostalnost u rješavanju problema

  • Sposobnost brzog učenja

  • Prilagodljivost dinamičnim situacijama

  • Ljubaznost, kreativnost, motiviranost, preciznost i odgovornost

Što nudimo:

  • Posao u novom, inovativnom i dinamičnom radnom okruženju

  • Rad u mladom i motiviranom timu

  • Kontinuiranu edukaciju i uvođenje u posao kroz mentorstvo

  • Individualni pristup uz mogućnost dodatne edukacije i razvoj

  • Mogućnost stalnog radnog odnosa

  • Organiziran topli obrok i prijevoz ili plaćen putni trošak