Sažetak opisa poslova i odgovornosti:
prima goste na recepciji apartmanskog naselja ili kampa, daje potrebne informacije, smješta goste te stručno i ljubazno pomaže gostima u svim uslugama vezanim za recepciju, apartmansko naselje i kamp.
Detaljan opis poslova i odgovornosti:
prima individualne i agencijske goste i izdaje im apartmane, mobilne kuće ili parcele po unaprijed utvrđenim rezervacijama te uzima osobne isprave radi prijavljivanja gostiju,
obavlja pomoćne poslove na recepciji :radi mjenjačke poslove, pruža telefonske usluge i naplaćuje ih, prima reklamacije i rješava jednostavne, a sa onim reklamacijama koje ne može riješiti upoznaje šefa recepcije...
izdaje račune gostu
gostima daje kvalitetne i točne, potrebne informacije o cijenama, voznim redovima, izletima, sportskim i drugim zabavama i odgovara na njihove upite o svim uslugama koje pruža Zaton Holiday Resort
dužan je nositi urednu zaduženu odjeću i vidno istaknuti akreditaciju
financijski je odgovoran za zaduženja na radnom mjestu
obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja
Potrebna znanja, vještine i radno iskustvo:
komunikativnost, ljubaznost
poznavanje najmanje dva svjetska jezika
IV. stupanj stručne spreme, završena srednja škola hotelijerskog ili ekonomskog smjera -minimalno
VII.-1, diplomski sveučilišni studij – turističkog ili ekonomskog smjera - u tijeku ili završen - poželjno
radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima poželjno, ali nije neophodno